دکتر حسین هجر، با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج در متن پیام آمده است:
 
بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تلاش‌های صادقانه و نقش‌آفرینی مؤثر فعالان این عرصه در ایجاد ارتباطی شفاف، صمیمی و سازنده میان سازمان و جامعه است.
 
روابط عمومی، قلب تپنده هر مجموعه و پل ارتباطی اعتمادساز میان سازمان و مردم به شمار می‌آید؛ جایگاهی که با تعهد، صداقت، خلاقیت و مسئولیت‌پذیری، نقش مهمی در ارتقای فرهنگ سازمانی، امیدآفرینی اجتماعی و انعکاس خدمات نظام سلامت ایفا می‌کند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در سال ۱۴۰۵، این مناسبت را به همکار پرتلاش روابط عمومی تبریک عرض نموده و از زحمات ارزشمند ایشان در اطلاع‌رسانی دقیق، تعامل مؤثر با مردم و معرفی خدمات سلامت قدردانی می‌نمایم.
امید است با همدلی، نوآوری و تلاش مستمر، شاهد ارتقای بیش از پیش جایگاه روابط عمومی در مسیر خدمت‌رسانی شایسته باشیم.
 
 
دکتر حسین هجر
سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت‌آباد
بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج
تصاویر پیوست